Tipy na lepšiu pamäť pre hráčov pokeru

Hráči pokeru dosvedčia, že kvalitná pamäť je v tejto hre základným predpokladom úspechu. Prinášame vám tipy na lepšiu pamäť.

Všetci hráči pokeru určite vedia (alebo to minimálne tušia), že jedným zo základných predpokladov úspechu v tejto hre je kvalitná pamäť.

Ako zlepšiť svoju pamäť vám objasníme v nasledujúcich riadkoch.

Tipy na lepšiu pamäť pre hráčov pokeru

Konzumujte menej pridaného cukru – Výskum ukázal, že ľudia, ktorí pravidelne konzumujú veľa pridaného cukru, môžu mať horšiu pamäť a nižšie objemy mozgu ako tí, ktorí konzumujú menej cukru.

Omega-3 mastné kyseliny – Ryby a doplnky z rybieho oleja sú bohaté na omega-3 mastné kyseliny EPA a DHA. Ich konzumácia môže pomôcť zlepšiť krátkodobú, pracovnú a epizodickú pamäť, najmä u starších ľudí.

Meditácia – Meditácia nie je dobrá len pre vaše telo – je dobrá aj pre mozog. Výskum naznačuje, že meditácia môže zvýšiť šedú hmotu v mozgu a zlepšiť priestorovú pracovnú pamäť.

Udržiavajte si zdravú hmotnosť – Obezita je rizikovým faktorom kognitívneho úpadku. Udržiavanie indexu telesnej hmotnosti v normálnom rozmedzí vám môže pomôcť vyhnúť sa mnohým problémom spojeným s obezitou, vrátane zhoršenej pamäte.

Dostatok spánku – Štúdie sústavne spájajú dostatok spánku s lepším výkonom pamäte. Spánok pomáha konsolidovať spomienky. Pravdepodobne budete mať lepšie výsledky pri testoch pamäte, ak ste dobre odpočinutí, ako keby ste nemali dostatočný spánok.

Precvičovanie techník všímavosti – Precvičovanie techník všímavosti bolo spojené so zvýšeným výkonom pamäte. Všímavosť je tiež spojená so zníženým kognitívnym poklesom súvisiacim s vekom.

Pite menej alkoholu – Alkohol má neurotoxické účinky na mozog vrátane zníženia výkonu pamäte. Príležitostné mierne pitie nie je problémom, ale nadmerné pitie môže poškodiť váš hipokampus, kľúčovú oblasť vášho mozgu spojenú s pamäťou.

Trénujte telo aj mozog

Trénujte svoj mozog – Hry, ktoré zamestnajú váš mozog, vám môžu pomôcť posilniť pamäť a môžu dokonca znížiť riziko demencie.

Vitamín D – Nedostatok vitamínu D je veľmi častý, najmä v chladnejších klimatických podmienkach, a je spájaný s vekom podmieneným kognitívnym poklesom a demenciou.

Cvičenie – Cvičenie prináša neuveriteľné výhody pre celé vaše telo vrátane mozgu. Ukázalo sa, že aj mierne cvičenie v krátkom intervale zlepšuje kognitívny výkon vrátane pamäte u všetkých vekových skupín.

Protizápalové potraviny – Protizápalové jedlá sú vynikajúce pre váš mozog, najmä bobuľovité ovocie a iné jedlá s vysokým obsahom antioxidantov. Ak chcete do svojej stravy začleniť viac protizápalových potravín, nič nemôžete pokaziť konzumáciu rôznych druhov ovocia a zeleniny.

Kurkuma – Kurkumín je silný antioxidant. Štúdie na zvieratách preukázali, že zmierňuje zápal a amyloidové plaky v mozgu. Je však potrebný ďalší výskum u ľudí.

Kakao – Kakao patrí medzi najpríjemnejšie tipy na lepšiu pamäť. Má vysoký obsah antioxidantov, ktoré môžu pomôcť zlepšiť výkon pamäte. Vyberte si tmavú čokoládu so 70% alebo viac kakaa, aby ste získali koncentrovanú dávku antioxidantov.

Táto stránka využíva cookies a iné technológie sledovania na rozlíšenie jednotlivých počítačov, na individuálne nastavenie služieb, analytické a štatistické účely aj na prispôsobenie zobrazenia obsahu a reklamy. Táto stránka môže obsahovať aj cookies tretích strán. Ak budete pokračovať v používaní stránky, predpokladáme, že Vám vyhovuje aktuálne nastavenie, ktoré však môžete kedykoľvek zmeniť. viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť